Fransızca Kursu

Fransızca, 54 ülkede konuşulan ve 29 ülkede resmi dil olarak kabul edilmektedir. Ticari ve turistik faaliyetlerin yanı sıra eğitim araştırmalarında bizlere yardımcı olacak Fransızca öğrenimi ihtiyaç haline gelmiştir. BATU Fransızca kursunda, sizlere sunulan dijital sınıflardaki derslerimizde görsel ve işitsel zekâya dayalı eğitim sistemi uygulanmaktadır. Fransızca kursunda almış olduğunuz eğitim sonucunda Fransızcanın zor olmadığını fark edeceksiniz. Fransızca kurslarımızda sizlerin dil öğrenimindeki 4 beceriyi tam olarak benimsemeniz amaçlanmaktadır. Okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerilerini kazanacağınız Fransızca kursunda iletişimi sağlayacak düzeye gelebilirsiniz. BATU Fransızca kurslarının verildiği dersliklerinde sizlere sesli ve görüntülü ders kayıtlarını vermektedir. Ders kayıtları sayesinde istediğiniz zaman ders tekrarı yapabilir,bu sayede eksiklerinizi giderebilir ve öğreniminizi pekiştirebilirsiniz. Fransızca öğreniminin sağlanması için birincil öğrencinin gayreti ve isteğinin olması gereklidir. BATU Fransızca kursu alan öğrencilerimizin başarı sağlamaması durumunda derse katılım ve ev ödevi oranını dikkate alarak kur için ücretsiz tekrar hakkı sağlamakta ve Başarı Garantisi” ile çalışarak kalitesini ortaya koymaktadır. BATU Fransızca kursu başlangıç seviyesinde eğitim almanızı sağlayacaktır.


Eğitim Detayları

Program Başlama Tarihi: 14 Eylül 2020

Ders Günleri: Pazartesi, Perşembe: 15:30-18:30  

Öğretim süresi: 72 Saat


Amaç ve hedefler

Fransızca kursu , Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programına  göre A1 temel seviyesinden başlayarak geniş bir bilgi sunmayı hedeflemektedir. Öğrenciler pratik ihtiyaçları için günlük ifadeleri kullanmayı öğrenerek aynı zamanda derslerde gramer, kelime bilgisi ve iletişim becerilerini güçlendirmektedir.

Kursun Koşulları

A1 seviyesinde verilen bir program olup, herhangi bir Fransızca temel bilgisi veya seviye tespit sınavına giriş şartı yoktur.

Kurs içeriği

Öğretim süresi 72 saattir. Okuma, yazma, dinleme ve konuşma dersleri Avrupa Dilleri Ortak Çerçeve Programı  kriterlerine göre pratik içerecek şekilde kurgulamıştır.

Yorumlar